|
M’enregistrer •
FAQ
• Rechercher • Connexion
|
|
Page 1 sur 1
|
[ 2 messages ] |
|
NEAL MORSE - Nouvel album
Auteur |
Message |
The Ancestor Of Metal
Ce mec a floodé, je l'ai vu !
Inscription: 15 Mar 2004 8:23 Messages: 10684 Localisation: Val d'Oise (95)
|
 NEAL MORSE - Nouvel album
Vu sur http://www.dprp.net/ :
" NEAL MORSE: Neal Morse's next prog album is promising to become a very interesting one, before recording even has started. A series of clues given on the Neal Morse Board have resulted in the names of the all-star line-up which will appear on his next album. Apart from Neal Morse regulars Mike Portnoy, Randy George and Mark Lenniger, the album will feature guest performances from none less than Steve Hackett, Alan Morse (Spock's Beard), Roine Stolt (The Flower Kings, TransAtlantic) and Jordan Rudess (Dream Theater). The album is currently in its early writing/demo stages, so there is no news of a possible release date. Taking Neal Morse's usual working schedule in mind, it shouldn't be more than a few months away."
Intéressant moi j'dis ! 
_________________ Its' been a long long time... Hasn't it ?
|
08 Aoû 2005 7:57 |
|
 |
noise
Ce mec a floodé, je l'ai vu !
Inscription: 14 Mar 2004 20:49 Messages: 25655 Localisation: Cambrai
|
Très belle brochette d'invités je dois dire, maintenant on verra l'album, en tout ca le Neal Morse est toujours aussi productif, et si cet album pouvait éviter Dieu ça serait pas plus mal pour moi, ça devient lassant
_________________ It's the nexus of the crisis and the origin of storms
|
08 Aoû 2005 9:58 |
|
 |
|
|
Page 1 sur 1
|
[ 2 messages ] |
|